Οι σεισμολόγοι θα δυσκολεύονταν πολύ να το πιστέψουν, αλλά για τους σεισμούς που πλήττουν τον πλανήτη ευθύνονται οι γυναίκες που ντύνονται προκλητικά.
Αυτή την τουλάχιστον πρωτότυπη άποψη διατύπωσε ανώτατος ιρανός ιερέας στην Τεχεράνη μιλώντας σε πλήθος πιστών, τους οποίους κάλεσε να είναι σεμνοί για να προστατέψουν τους εαυτούς τους. «Πολλές γυναίκες που δεν ντύνονται σεμνά οδηγούν τους νέους σε λάθος δρόμο και μεταδίδουν τη μοιχεία στην κοινωνία, γεγονός που αυξάνει τους σεισμούς», ανέφερε στο κήρυγμά του ο Χογιατολεσλάμ Καζέμ Σεντιγκχί καλώντας τους ακροατές του να μετανοήσουν.
«Τι μπορούμε να κάνουμε για να μη θαφτούμε κάτω από τα ερείπια; Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να καταφύγουμε στη θρησκεία και να υιοθετήσουμε τις διδαχές του Ισλάμ», είπε στο κήρυγμά του. Αρκετές γυναίκες στο Ιράν, κυρίως νεαρής ηλικίας, προκαλούν το ισλαμικό καθεστώς αφήνοντας να φανούν τα μαλλιά τους. Κατά τον ιρανό ιερέα, αυτή η εμφάνιση «προκαλεί τον Θεό».



Τι άλλες ΜΑΛΑΚΙΕΣ θα βρείτε ΚΥΡΙΟΙ προκειμένου να επιβάλετε διεθνώς τη θρησκεία σας;Τι άλλες ΜΑΛΑΚΙΕΣ θα σκεφτεί το ΑΡΡΩΣΤΟ-ΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ;
Σας πέρασε ποτέ απο το ηλίθιο μυαλό - λέμε τώρα - οτι ο ΘΕΟΣ τα κάνει αυτά για να ξυπνήσετε αποτη ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ;Εγω προσωπικά ποτέ μου δεν σας γούσταρα και ούτε και πρόκειται.Στερημένα-κομπλεξικά ανθρωπάκια που το παίζουν κριτές του κόσμου.Αλήθεια δεν ξέρετε οτι ην πυρά την έχετε σίγουρη;Και στην τελική ποιός σας έχρισε ΚΡΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ;Αν ειναι λοιπόν να κρίνει κάποιος αυτός ειναι Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΧΑΜΑΤΑ ΜΑΖΙ!Οπότε οτι παθαίνετε εκεί κάτω δικαίως τα παθαίνετε.....και που στε ακόμα....2-3 χρονάκια ακόμα μετά τη γαμήσατε οι περισσότεροι απο σας......χεχεχεχε!!

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΩ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ΑΠΛΑ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΝΕΝΟΣ.ΚΡΙΤΗΣ ΜΟΥ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Το μόνο που θα καταφέρετε ειναι ο αφανισμός σας.Αυτο θέλετε;Πιστέψτε με το χε τε πετύχει αργά και μεθοδικά...... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΕΡΝΑ!
ΥΓ.Ναι ξέρω καταγωγή δεν εχω ελληνική αλλα ποτέ δεν θα γύριζα στην θρησκεία που είχαν οι προγονοί μου αλλα όπως εγω δεν επιβάλλω την θρησκεία μου το ίδιο περιμένω και απο τους άλλους!ΤΕΛΟΣ!

0 Σχόλια